2008. szeptember 13., szombat

Apróságok

Két hete vettem ezt a ferdepántvarró talpat. Azt gondoltam, hogy jelentősen megkönnyíti a dolgomat varrásnál, ezzel majd szép egyeneset tudok varrni a anyagra. Viszont mikor megpróbáltam befűzni egy készen vett ferdepántot, nagyot kellett csalódnom, a legkeskenyebb is túl széles ehhez a talphoz. Saját készítésű pánttal azért majd kipróbálom, de nekem általában jobban tetszik, ha az anyag szélén széles a csík.


Be sikerült szerezni 3 db olcsó horgász/szerszámos dobozt is, amibe végre a patentjaim szépen elrendezhettem. Nagyon praktikus, mivel átlátom a színeket, s könnyen hozzájutok bármelyik patentrészhez. Eddig pici zacsikban voltak nagyobb dobozokban összeömlesztve.

3 megjegyzés:

Judit írta...

és még jól is mutat így egyben

ilkuchta - Ildi írta...

Már én is egy ideje szemezek ezzel a talppal, de a tapasztalatod elkeserített. Csak készített ferdepánttal jó??? :(
Mennyivel egyszerűbb lenne, ha bolti is jó lenne bele.
Nekem az orsóim vannak ilyesmi horgászdobozban. Ha új színű cérnát veszek, kapásból orsót is kérek hozzá.

Jucuu írta...

Ildi maximum 7 mm-es ferdepánthoz jó (készre varrt szélesség), ha kapsz boltban ilyet, akkor nincs gond. De nálunk 9 mm volt a legkeskenyebb, amit találtam eddig. Ez az orsós megoldás nem is rossz, utálom, hogy sosincs szabad orsóm. Neked milyen géped van? Az enyémhez nem jó a mezei, rövidáruban kapható orsó, márkaboltba meg még nem jutottam el, de ha egyszer elfogok, akkor bevásárlók orsókkal. :)