2008. szeptember 12., péntek

Festettem

Volt nekem 2 db nagyon édes mintájú flanel anyagom, még talán tavaly vagy év elején vettem őket. Nem tudtam kitalálni, mit varrhatnék belőlük, ugyanis nagyon sok mindkét anyag mintájában a rózsaszín. Egy keveset elhasználtam ajándék előkékre, de még mindig maradt bőségesen.


Múlt héten végül fogtam a 2 anyagot, plusz egy nagy darab fehér flanelt, s beraktam a mosógépbe egy kis ruhafesték kíséretében.
Kicsit világosabb kék volt a terv, de amikor kibontottam a festék csomagolását, kiderült, hogy nehéz lenne megfeleznem a festéket, így belement az egész adag. Elég jó lett a végeredmény, a minta így is látszik mindkettőn. A héten megvettem a ferdepántot is, előkék készülnek majd Szilárdnak, abból sosincs elég.

3 megjegyzés:

helen írta...

Mikor kötünk zoknit? :)

Jucuu írta...

Amint megkapom a visszajelzéseket a próbakötőimtől. :)

King.art írta...

Jujuj, haladjunk, haladjunk :)